Regulamin
Regulamin Sklepu Netland DlaPracownika obowiązujący od dnia 20.09.2019 r.
Witamy na portalu sprzedaży pracowniczej Netland Computers
Wszystkie
informacje dotyczące oferty oraz zakupów na sklepie partnerskim
znajdziecie państwo w zakładce regulamin lub po kontakcie telefonicznym.
Zasady składania zamówień:
- Do zakupionego komputera można dokupić oryginalny system operacyjny Windows 10 Home lub Windows 10 Professional0 w polskiej wersji językowej.
- Liczba sztuk dostępnego sprzętu jest ograniczona – w przypadku wielu chętnych na ostatnią sztukę rozpatrywana będzie data i godzina złożonych zamówień.
- Aktualizacja ilości dostępnych sztuk będzie przeprowadzana na bieżąco w godzinach poniedziałek – piątek 8-16 po zweryfikowaniu czy osoba zamawiająca jest pracownikiem Tauron.
- W przypadku gdy pracownik nie posiada adresu email istnieje możliwość zamówienia telefonicznego lub skorzystania z pomocy innej osoby mającej dostęp do internetu, należy wówczas podać dane teleadresowe pracownika chętnego zakupić dany sprzęt komputerowy.
- Podczas składania zamówienia należy prawidłowo wypełnić wszystkie pola, po weryfikacji będą one używane do zaadresowania wysyłki.
- Dostępne są dwie formy płatności : pobranie oraz wpłata na konto bankowe. W przypadku wpłaty na konto zamówiony sprzęt wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty.
- Po przejściu weryfikacji zamówiony komputer będzie spakowany i wysłany kurierem UPS na wskazany adres.
-
Po otrzymaniu paczki należy przy kurierze sprawdzić czy przesyłka nie
nosi podejrzanych śladów uszkodzenia. Przypadku stwierdzenia uszkodzenia
należy przy kurierze rozpakować przesyłkę sprawdzić czy przesyłany
sprzęt został naruszony. Jeśli tak – należy spisać protokół uszkodzenia
przesyłki.
- Płatności należy dokonać na numer konta SANTANDER Bank Polska S.A. PL 13 1910 1048 2410 3748 4656 0001
- Osoby wpłacające należność z innego konta bankowego niż osoba zamawiająca proszeni są o podanie w tytule przelewu: "zamówienie nr ... Imie i Nazwisko osoby składającej zamówienie". W przeciwnym razie zamówienie zostanie wstrzymane.
Gwarancja i dokumenty
- Każdy zakupiony sprzęt objęty jest 12 miesięczną gwarancją ( za wyłączeniem jednostek z podana informacja o braku gwarancji).
- Nie udzielamy gwarancji na baterie w laptopach za wyjątkiem nowych dokupionych oddzielnie.
- W przypadku nieprawidłowości w działaniu sprzętu należy niezwłocznie zgłosić problem – telefonicznie lub drogą elektroniczną (kontakty na portalu). Ustalenie przyczyny pozwoli na szybkie rozwiązanie problemu.
- Przy zakupie możliwe są dwie wersje dokumentu zakupu: paragon lub faktura VAT. W przypadku faktury należy wcześniej poinformować obsługę portalu.
- W okresie jesienno-zimowym nie należy od razu podłączać zasilania do otrzymanego sprzętu - zwiększa to możliwość uszkodzenia, co nie będzie podlegać gwarancji. Zaleca się ogrzać sprzęt z otrzymanej przesyłki w ciepłym pomieszczeniu przez pewien okres czasu.